30 de desembre de 2006

Blake Ross (Mozilla) contra Matt Cutts (Google)

Font: Google.dirson.com (1,2)
Blake Ross, cofundador del projecte del Firefox a Mozilla i un dels desenvolupadors de programari més famós dels últims temps, critica en el post Trust is hard to gain, easy to lose(en) (La confiança és difícil d'aconseguir, però fàcil de perdre) del seu bloc(en) el comportament que té Google al incloure enllaços als seus propis productes en una cerca al Google.

Vegeu les següents imatges:



Al cercar blog (bloc), calendar (calendari) i photo sharing (compartir fotos) ens apareixen sobre dels resultats una línia amb una icona enllaçant-nos cap a serveis del Google.

Ross realment no ho critica, Yahoo!, al fi i al cap fa el mateix; només posa en dubte que diguessin al sortir a la borsa que posarien per davant de tot el benestar del públic(es).

Poca estona després Ross rebia la resposta en forma, també de post en un bloc de Matt Cutts. My throughts on Recent Google Tips(en), al seu bloc(en). Google té una espècie de 10 manaments(es), un d'ells és "Don't be evil" (No siguis dolent), però a la vegada reafirma que cadascú pot posar el que vulgui a la seva pàgina web, segons diu Google està en una posició entre aquestes dues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada