6 d’octubre de 2007

Anuncis del Firefox

En l'intent de captar usuaris pel Firefox Mozilla va proposar a l'empresa Nobox uns anuncis del Firefox que transmetessin el missatge que el Firefox és segur i es pot personalitzar.

Nobox ja ha mostrat quina és la seva proposta. John Statler (director creatiu de Mozilla) immediatament va comprar les animacions flash que Nobox els havia proposat, tot i que una mica insegur.

Podeu veure els anuncis a continuació:
Seguretat | Personalització 1 | Personalització 2


A mi personalment només m'agrada el primer, el de la seguretat. No obstant he pogut apreciar que han tingut bona acceptació per part de la comunitat, no sé què n'opinareu vosaltres (deixeu un comentari!). També considero que gastar-se diners en això és un desaprofitament: podrien haver fet un concurs entre tota la comunitat i segur que els resultats haguessin estat millors i més barats.

4 comentaris:

  1. A mi també m'agrada el primer, però potser perquè el tema de la seguretat va ser una de les primeres causes que em van fer canviar d'IE a Firefox.
    Que es pugui personalitzar ja va ser després.

    ResponElimina
  2. No sé perquè a mi el segon i el tercer no m'atrauen tant... El tercr, el de la senyora el trobo molt lleig, i el de les pizzes tampoc no em diu res.

    ResponElimina
  3. No em funciona el firefox 3.0 sobre linux em demana una llibreria que no tinc al repositori anomenada libxul.so
    :(

    Hi ha screenshots o alguna cosa per l'estil??

    ResponElimina
  4. viufinslamort (ens tornem a trobar ;-)) per a screnshots et recomano:
    http://firefoxcat.blogspot.com/search/label/Firefox%203
    o aquesta entrada al bloc:
    http://firefoxcat.blogspot.com/2007/09/firefox-3a8.html
    Respecte com instal·lar el Firefox 3 a Linux jo ho he aconseguit, mira't això a veure si t'ajuda:
    http://forum.somgnu.cat/viewtopic.php?f=5&t=595
    sinó, potser faig un tutorial.

    ResponElimina