7 de febrer de 2008

El peluix i la tassa del Firefox

A mitjans octubre Mozilla Store (la botiga de Mozilla) va obrir una enquesta demanant als usuaris quin era el pròxim objecte que volien que s'inclogués al a botiga en línia. Es podia escollir entre cinc objectes i els resultats van quedar així:

  • Peluix del Firefox: 43%
  • Tassa de cafè del Firefox: 23%
  • Samarreta amb el dinosaure de Mozilla: 16%
  • Jersei de bici del Firefox: 13%
  • Vestit de nadó del Firefox: 5%
Els dos primers els han inclòs a la botiga. El peluix val 15 dòlars i el podeu comprar des d'aquí. Les tasses valen 8 dòlars i es poden comprar des d'aquí.
"Firefox Plushie" - The Mozilla Store Blog

3 comentaris:

  1. Prefereixo la tassa de la Wikipedia.
    El peluix si que m'ha agradat molt, però també em faria gràcia el de l'eMule.
    Saps si hi ha alguna lloc a Catalunya on puguis comprar aquests productes sense haver de fer-ho per internet?

    ResponElimina
  2. doncs a mi m'agrada el peluix. I també estaria be saber on els podem aconseguir

    Pau

    ResponElimina
  3. Que jo sàpiga només es poden aconseguir per Internet, pot ser alguna botiga d'informàtica us poden ajudar en tot el procés.

    Teniu raó, jo el peluix el trobo molt graciós.

    ResponElimina