10 d’abril de 2008

Glubble premiada per "The Next Web"

The Next Web és una prestigiosa web sobre el web i Internet. The Next Web Awards són els premis que donen a les que consideren que han estat les millors webs i més innovadores.

Entre els premiats i trobem Glubble una extensió pel Firefox que permet el control parental del navegador, és a dir, els pares poden restringir quines pàgines web poden visitar els seus fills per a protegir-los de continguts no aptes per a nens. La característica que ha fet Glubble una extensió de gran èxit (ja és una extensió recomenada per Mozilla) és pel fet que fa molt senzilla una tasca sovint complicada.

Com a guanyadors d'altres categories hi ha organitzacions tant prestigioses com Last.fm o Wakoopa (de la qual ja us n'hem parlat en alguna ocasió).

"The Next Web Awards" - The Next Web

4 comentaris:

  1. Ostres, sembla que està be. ja me la miraré més tranquil·lament

    ResponElimina
  2. Doncs ja ens diràs què tal ;-)

    ResponElimina
  3. L'acabo d'instal.lar després de veure com la meva filla de 8 anys navegant amb un facilitat sorprenent: es busca els videos del polonia, fa els treballs de tercer de primària i googleja sense cap problema.
    Ara tinc el Glubble, que té una llista de llocs "segurs", però en anglès. I demà, quan engegui la màquina dirà ... "vaja rotllo" no em deixa connectar-me a les "espies de veritat"
    I es que per no poder no es pot connectar ni al super3. Per tant fa falta un llista de llocs catalans que es pugui carregar en el glubble.
    No cal que sigui molt llarga però si bàsica:
    edu365, super3, softcatalà ;-)

    ResponElimina
  4. joanC, ben cert que seria molt interessant tenir una llista com la que dius. Si algú s'anima a fer-la... jo vaig molt de bòlit amb tot i m'és impossible.

    Espero que us vagi bé el Glubble.

    ResponElimina