17 de juny de 2009

Firefox 3.5 RC1

Després d'alguns ajornaments, el Firefox 3.5 arriba al punt de les Release Candidate, aquelles versions candidates a la versió final a les quals ja no s'hi afegirà cap novetat i només s'hi corregiran errors.

La versió no es pot descarregar, sinó que només es pot aconseguir actualitzant una beta anterior, recordem que fa pocs dies Mozilla va publicar una versió Preview que era un pas intermig entre les beta i les RC.

notes de la versió
notes del llançament al wiki de Mozilla
  • Firefox 3.5b4: Logotip de WindowsWindows, Logotip de LinuxLinux, Logotip de MacMac OS X (atenció això no són versions estables, sinó beta, si no sou un usuari avançat o només les voleu provar no les descarregueu; un cop instaŀlades aneu a Ajuda i Comprova les actualitzacions per actualitzar-vos a la versió RC1)
Molt probablement veurem més RC abans del llançament final. Les versions 2.0 i 3.0 van tenir tres RC, així que la versió 3.5 en tindrà, probablement, un número semblant. El que ja està clar, però, és que la nova versió del Firefox cada cop està més propera.
HISTÒRIC: alpha1, alpha 2, beta 1, beta 2, beta 3, beta 4

3 comentaris:

  1. Hola, Aljullu.

    Jo fins ara estava provant la quarta beta (a Linux) i la cinquena (a Windows). Anaven molt bé. Ahir mateix vaig actualitzar el Windows a la versió Preview (en realitat, em pensava que era una RC) i vaig notar que ha empitjorat en rendiment. Avui actualitzaré a la RC, a veure què tal. :-)

    ResponElimina
  2. És força estrany que actualitzant a la preview el rendiment hagi empitjorat. Malgrat això, com que són versions inestables pot ser que en corregir alguns problemes, en sorgeixin de nous.

    El millor que pots fer és actualitzar-te, com dius, a la RC a veure com va. També podria ser problema d'alguna extensió o algun paràmetre mal configurat.

    ResponElimina
  3. El RC, de moment, va molt bé. :-)

    Per cert, en aquesta RC ja hi ha la nova icona del Firefox. Em sembla que a la beta encara no hi era, i no em vaig fixar si a la Preview hi era o no (em sembla que sí). Tot i que no és molt diferent, m'agrada més. Té els colors més vius.

    ResponElimina